Kontsulta orokorrak
Kontsumo Ministerioari, haren antolaketaren egiturari eta zerbitzuen ohiko funtzionamenduari buruzko informazio orokorra herritarrentzako, baita telefonogunearen eginkizunak ere, hemen burutuko dira:
Egoitza nagusia
Paseo del Prado, 18-20. 28071 - Madril
+34 91 596 10 00
Kexak eta iradokizunak
Nola aurkeztu kexak edo iradokizunak
Kontsumo Ministerioko beste edozein unitateri buruzko kexak eta iradokizunak elektronikoki edo aurrez aurre kudea daitezke Ministerioko Erregistroan (helbidea: Pº del Prado 18-20), baita beste edozein erregistrotan ere, baldin eta Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluko 4. paragrafoaren arabera baimenduta badago.
Aurkeztu kexa edo iradokizuna egoitza elektronikotik
Kexa edo iradokizuna aurrez aurre aurkezteko
Jendaurreko ordutegia
- Astelehenetik ostegunera, 9:00etatik 18:00etara
- Ostiraletan, 9:00etatik 14:00etara
Dokumentuen erregistroari buruzko araudia
- 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearena.
- 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzkoa
- 772/1999 Errege Dekretua (maiatzaren 7koa, Estatuko Administrazio Orokorrean eskabideak, idazkiak eta jakinarazpenak aurkeztea, agirien kopiak egitea eta jatorrizkoak itzultzea arautzen dituena), eta erregistro-bulegoen araubidea, 209/2003 Errege Dekretuak (otsailaren 21ekoa, erregistro eta jakinarazpen telematikoak herritarren ordez aurkezteko bitarteko telematikoak erabiltzea arautzen duena) emandako idazketaren arabera.
- Abuztuaren 31ko SCO/2751/2006 Agindua, Osasun eta Kontsumo Ministerioaren Erregistro Telematikoa sortzen duena idazkiak, eskaerak eta jakinarazpenak aurkezteko, eta prozedura jakin batzuk telematikoki izapidetzeko baldintza orokorrak ezartzen dituena.